2009/2010

Laekur Maidu Kuuse
Klubimeister Elmar Trink
Pressisekretär Toomas Šalda

2009. aasta õpilaspreemia sai tütarlaste ansambel „Liisud“.

Kuna suvi ei olnud veel lõppenud, sai esimene klubiõhtu toimuma mitte toas vaid veli Egoni juures vabas õhus. Meenutati eelmist ja plaaniti uut hooaega. Veli Kalev tõi proovida Ranna-Rootsi uudistoodangut. Ei puudunud pillimäng erinevatel instrumentidel eri kooslustes.
Juba kevadel algatatud plaan aidata kaasa ehitus- ja koristustöödele Jõulumäe suusakeskuses sai teoks oktoobris. Meiega ühines ka Pärnu Rotary klubi. Tööde kõrval jõudsime viia läbi ka discgolfi võistluse meie klubi ja Rotarite vahel.
Oktoobris võtsime vastu Piikiö klubi huvimatkal oleva delegatsiooni. Käisime rabamatkal, püüdsime kala Sindi kalakasvatuses ning korraldasime ühise piduliku õhtusöögi Konses. Veli Jüri idee aidata kriisis peresid, korraldades neile töövõimalusi Soomes meie sõprusklubi Piikiö kaasabil leidis tähelepanu kuid ei jõudnud reaalsete tegudeni.
Novembris oli järjekordne põdrajaht Tihemetsal. Või oli see lõvijaht?
Novembri klubiõhtul viibis külalisena Pärnu lastekodu juhataja Priit Sutt. Kuulasime selgitusi lastekodu uutesse ruumidesse kolimisega seotud probleemidest ja arutasime, kuidas meie saaksime aidata edaspidiselt Pärnu lastekodu.
Samal koosolekul tutvustas meie LEO klubi president nende tegevust.
LC Tartu otsis abivajajat vaegnägijat, kellel oleks tarvis juhtkoera. Leidsime kontakti Audru vallas elava Annika Polliga, kellele toimetasime kohale juhtkoera ja võtsime enda peale toidu hankimise juhtkoerale. Asjakohase korjandusmuna paigutamiseks saime nõusoleku SPA Viikingilt.
Otsustasime toetada toidu ja ravimite hankimist pimeda muusiku Maarja Haamer Juhtkoerale.
Jõulu heategevusmüük, mis toimus Kaubamajakas, toimus piirkondliku kampaania „Igale lapsele kodu“ raames.
Jõuluüritusel vaatasime teatrietendust „Tiramisu“ järelpeoga Postipoisis.
Vastlapäeva üritusel Jõulumäel mängisime jääkeeglit, suusatasime ja saunatasime koos peredega.
Meie president veli Karl.K võttis osa Pärnu rahvusvaheliste organisatsioonide ümarlauast. Millistele otsustele jõuti – meie protokollidest ei selgu.
Märtsi klubiõhtul toimusid esimesed LC Strandi meistrivõistlused minigolfis. Esimese meistritiitli ja rändkarika võitis veli Aivar.
Veli Elmar käis Eesti Lionismi esindamas Tuneesias ning naases Tuneesia poolse küllakutsega meie klubile.
Klubiõhtute toimumispaigaks sai Jahtklubi restoran.
Mais aitasime korrastada Koidula Muuseumi aeda, millele järgnes Charter pidu Estonia pargimaja ülakorrusel.
Mais toimus ka traditsiooniline metsa istutus Tihemetsas.
Suvine heategevuslik grilliüritus toimus Hansa päevade raames, kus meie teenindada oli Lions lava Rüütli platsil.
Heastamaks eelmise aasta viga, et meie vastuvisiit Piikkiö klubisse ära jäi, otsustati saata taas kohale esinduslik delegatsioon. Etendust „Hulluva Myllary“ ja juhatuse vahetust väisasid velid Karl.K, Karl.P ja Maidu koos Leediga.

Klubiga ühines Margus Luur. Klubist lahkusid Tõnis Tamm ja Jüri Puidet, vabaliikme seisuse taotlesid Enno Jamnes ja Toomas Šalda.